لطفا صبرکنید...

"با تشکر از اعتماد شما؛ سفارش‌های فروشگاه گیموفیا روزانه از ساعت ۹ تا ۲4 پردازش می‌شوند. لطفاً با صبوری همراه ما باشید."

توضیح مچ‌میکینگ Battlefield 6؛ اولویت با پینگ و زمان ورود به بازی

مچ-میکینگ-بتلفیلد6

بتلفیلد 6 در بتای عمومی نحوهٔ مچ‌میکینگ را روشن کرده است. به‌گفتهٔ تهیه‌کنندهٔ ارشد، در اتصال بازیکنان، پینگ و زمان ورود به بازی شاخص‌های اصلی‌اند و SBMM در اولویت‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد؛ با این حال همهٔ حالت‌ها برای عملکرد مناسب به پراکندگی مهارت نیاز دارند.

در جریان بتا، بازیکنان علاوه بر نقشه‌های جدید و تنوع سلاح‌ها و وسایل نقلیه، بازگشت نقش‌های کلاسیک را تجربه می‌کنند:

  • Assault
  • Engineer
  • Support
  • Recon

سربازان-بتلفیلد6

رویکرد مچ‌میکینگ در بتا

  • پینگ: معیار نخست برای اتصال پایدار.
  • زمان تا ورود به بازی: کاهش انتظار برای شروع مسابقه.
  • مهارت (SBMM): در اولویت پایین‌تر، با تمرکز بر پراکندگی مهارتی برای تعادل مسابقات.
  • همچنین بر دسترس‌پذیری سرور و موقعیت مکانی بازیکن تأکید شده است.

در حالی‌که SBMM در برخی مجموعه‌ها مانند Call of Duty محل اختلاف نظر است، تیم سازندهٔ بتلفیلد ۶ تأکید دارد تمرکز اصلی بر کیفیت اتصال و سرعت شروع بازی است، و مهارت تنها یکی از عوامل تکمیلی به‌شمار می‌آید.

برنامهٔ بتای عمومی

  • پایان موج نخست: چهارشنبه 22 مرداد (۱۰ اوت)
  • موج دوم: از پنج‌شنبه 23 مرداد تا یکشنبه 26 مرداد ( 14 اوت تا 17 اوت)
  • محتوا: علاوه بر محتوای هفتهٔ اول، دسترسی به نقشهٔ Empire State و حالت‌های زیر:
    • Rush
    • Squad Deathmatch
    • Closed Weapon Conquest
    • Breakthrough
  • پاداش‌های جدید نیز برای بازیکنان در موج دوم در نظر گرفته شده است.

دیدگاه تخصصی گیموفیا

تصمیم تیم بتلفیلد 6 برای قرار دادن پینگ و زمان ورود به بازی به‌عنوان اولویت‌های اصلی در مچ‌میکینگ، نشان‌دهنده‌ی تمرکز آن‌ها بر کیفیت تجربهٔ آنلاین است. این رویکرد می‌تواند مشکل دیرینهٔ برخی شوترها را که به‌خاطر تمرکز بیش از حد بر SBMM (همسان‌سازی مهارت) باعث افزایش زمان انتظار یا افت کیفیت اتصال می‌شوند، برطرف کند.

با این حال، قرار گرفتن پراکندگی مهارت در جایگاه ثانویه، به‌ویژه در حالت‌های رقابتی، ممکن است چالش‌هایی برای بازیکنان حرفه‌ای و تازه‌کار ایجاد کند. رویکردی که بتلفیلد 6 در پیش گرفته، بیشتر به جنگ‌های بزرگ و متنوع با هدف سرگرمی و پویایی نزدیک است، نه رقابت شدید و تنگاتنگ.

این تغییر می‌تواند تجربهٔ بازیکنان را سریع‌تر، روان‌تر و متنوع‌تر کند، اما موفقیت آن وابسته به مدیریت صحیح توزیع مهارت‌ها در کنار اتصال پایدار خواهد بود.

 آیا ترجیح می‌دهید در یک مسابقه با اتصال فوق‌العاده سریع و پایدار بازی کنید، حتی اگر سطح مهارت بازیکنان متعادل نباشد، یا تعادل مهارت برایتان مهم‌تر است؟ نظراتتون رو در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *