پشتیبانی Wuchang: Fallen Feathers از DLSS 4 تأیید شد!

شرکت انویدیا در تازهترین اعلام رسمی خود تأیید کرد که بازی Wuchang: Fallen Feathers از فناوری نوین DLSS 4 بهره خواهد برد. این بازی که توسط استودیو Leenzee Games در دست ساخت است، یکی از جدیدترین آثار اکشن نقشآفرینی محسوب میشود که با بهرهگیری از تکنولوژیهای گرافیکی پیشرفته وارد بازار خواهد شد.
فهرست مطالب
نمایش اجرای بازی با کارت گرافیک RTX 5090
در جریان معرفی پشتیبانی از DLSS 4، تریلر گیمپلی جدیدی از Wuchang: Fallen Feathers منتشر شد. این ویدئو، اجرای بازی را روی رزولوشن 4K و با فعالسازی DLSS 4 روی کارت گرافیک RTX 5090 به تصویر میکشد. این نمایش، کیفیت بالای تصویر و روان بودن عملکرد بازی را در بالاترین تنظیمات ممکن نشان میدهد.
فناوریهای مورد پشتیبانی هنگام عرضه بازی
بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه نهایی بازی هنگام عرضه از فناوریهای زیر پشتیبانی خواهد کرد:
- DLSS Frame Generation
- DLSS Super Resolution
- NVIDIA Reflex
این ویژگیها به بازیکنان امکان میدهند تا تجربهای روان، سریع و بصری خیرهکننده داشته باشند. با این حال، پشتیبانی از فناوریهای AMD FSR و Intel XeSS تاکنون تأیید نشده است.
مشخصات سیستم مورد نیاز هنوز اعلام نشده است
در حال حاضر، مشخصات رسمی سیستم مورد نیاز برای اجرای Wuchang: Fallen Feathers روی پلتفرم PC اعلام نشده است. با توجه به تمرکز بازی روی جلوههای گرافیکی پیشرفته، پیشبینی میشود اجرای مطلوب آن نیازمند سیستمهای میانرده به بالا باشد.
اطلاعات انتشار و ویژگیهای گیمپلی
بازی Wuchang: Fallen Feathers در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۴ (مطابق با ۲۴ جولای ۲۰۲۵) با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای پلتفرمهای زیر عرضه خواهد شد:
- پلی استیشن ۵
- ایکس باکس سری ایکس | اس
- PC
این بازی بین ۴۰ تا ۶۰ ساعت گیمپلی را در اختیار بازیکنان قرار میدهد. ویژگیهای مهم گیمپلی شامل:
- نبردهای متنوع با باسها بهصورت غیرداستانی
- امکان انتخاب پایانهای مختلف براساس تصمیمات بازیکن
- محیطهایی الهامگرفته از چین تاریخی با طراحی تاریک و اتمسفریک
دیدگاه تخصصی گیموفیا
پشتیبانی بازی Wuchang: Fallen Feathers از DLSS 4، آن را در رده بازیهای نسل جدید قرار میدهد که با بهرهگیری از آخرین فناوریهای گرافیکی، تجربهای چشمنواز و روان را ارائه خواهند کرد. با نزدیکشدن به زمان عرضه رسمی، انتظار میرود جزئیات بیشتری درباره سیستم مورد نیاز و ویژگیهای نهایی بازی منتشر شود.