منوی دسته بندی

مایک یورک؛ GTA 6 احتمالاً روی کنسول‌ها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نخواهد شد

مایک یورک: GTA 6 روی کنسول‌ها ۶۰ فریم نخواهد داشت.

مایک یورک، انیماتور سابق Rockstar، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در نسخه کنسولی GTA 6 بعید به نظر می‌رسد و احتمالاً این بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، اما به‌صورت پایدار اجرا خواهد شد.

مایک یورک در گفت‌وگو با Kiwi Talkz توضیح داد که نسخه کنسولی GTA 6 روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس به احتمال زیاد به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نخواهد رسید. او معتقد است که Rockstar روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل‌شده تمرکز خواهد کرد تا از هرگونه افت فریم جلوگیری کند.

او در این مصاحبه اظهار داشت:

“بعید است که Rockstar بتواند ۶۰ فریم بر ثانیه را روی کنسول‌های پایه اجرا کند. من فکر می‌کنم آنها روی ۳۰ فریم بر ثانیه پایدار تمرکز خواهند کرد و تمام تلاش خود را برای بهینه‌سازی بازی انجام خواهند داد. البته، زمانی که نسخه رایانه‌های شخصی منتشر شود، احتمالاً امکان دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فراهم خواهد شد.”

بنابراین، گرند تفت آتو ۶ در پاییز سال آینده برای کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این بازی در زمان عرضه اولیه با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. مگر اینکه شرکت سازنده از تکنیک‌های خاصی برای افزایش کیفیت و سرعت بازی استفاده کند.

به گفته برخی منابع، اجرای بازی با این نرخ فریم بر روی کنسول‌های پایه مانند پلی‌استیشن ۵ کمی دشوار است. اما احتمالاً نسخه پلی‌استیشن ۵ پرو تا حدی به این هدف نزدیک خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *